Welkom op mijn reisblog!

21 maart 2016 - Zeewolde, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Via deze site hopen we de thuisblijvers op de hoogte te houden van onze avonturen in Swaziland. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    19 februari 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Emmy te Rietstap:
    19 februari 2015
    Lieve familie en familie, zoals de meesten van jullie weten hoop ik begin maart naar Swaziland te reizen, om daar onze vrienden Anne en Birgitte met hun kinderen op te zoeken, maar bovenal om te zien waar zij leven en wat voor werk zij onder de weeskinderen doen. Wil je op de hoogte blijven van onze reisavonturen...geef dit dan aan op de mailinglijst op deze site.
  3. Emmy te Rietstap:
    19 februari 2015
    Ik kan mijn typefout niet herstellen, maar deze site is natuurlijk ook voor vrienden!
  4. Jan:
    19 februari 2015
    Lieve schat, heel veel plezier met het bijhouden van deze reisblog. Ik ben heel benieuwd naar de verhalen die je gaat plaatsen.
  5. Bert vastenburg:
    Hoi Emmy,

Fantastisch dat je gaat. Het zal een bijzondere ervaring zijn. Dompel je onder in de hartverwarmende levensvreugde van Afrika, de prikkelende luchten en de schitterende kleuren. Zet je hart open voor de mensen maar bewaak ook je grenzen: je moet ook weer terug! Een steentje verleggen kun je, maar niet de wereld.
    We wensen je een prachtige reis en ervaring!
  6. Conny:
    20 februari 2015
    Nog even en er gaat straks letterlijk "een wereld voor je open".
    Ik hoop dat je veel gaat genieten van alle nieuwe indrukken en ervaringen. Koester alle momenten en vul hiermee jouw figuurlijke rugzak. Dank je wel dat je je reisverhalen met mij wil delen.
  7. Els:
    20 februari 2015
    Ha lieverd,
    Wat gaat it een geweldi avontuur worden. Leuk dat ik via je blog een stukje met je mee mag reizen. Ik verheug me al op je verhalen en foto's.
    Els
  8. Sonja:
    Lieve Emmy.
    Geniet van deze mooie ervaring, Ik lees graag je berichten.
    Veel liefs Sonja
  9. Ineke:
    2 maart 2015
    Hoi. Wat super spannend. Druk met voorbereiden van je reis. Geniet ervan. Maar jou kennende gaat dat wel lukken. Heerlijk om met je mee te leven op deze manier.
    Ik wens je een geweldige reis!
  10. Gea:
    Hoi Em,
    Hartstikke leuk dat je mij deelgenoot maakt van je reis.
    Ik ben erg benieuwd naar je verhalen.
    Ik wens je een hele mooie reis toe!
    Liefs Gea
  11. Jolande Koning:
    3 maart 2015
    Fijne reis en tot ziens!
  12. Germa van der Wel:
    3 maart 2015
    Hey lieve Emmy,

wat super dat we kunnen meelezen en kijken wat je daar gaat beleven. Een super reis!

Liefs van mij

Germa
  13. Angela:
    4 maart 2015
    Hoi Emmy,
    Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten!
    Geniet met volle teugen en laat ons een klein beetje meegenieten!

Groetjes, Angela
  14. G Weijers:
    5 maart 2015
    Goeie reis en geniet!!
  15. Henny en Ton:
    6 maart 2015
    Lieve dochter,
    Jou kennende krijgen we een prachtige beschrijving van je reis en tijd daar. Heerlijk dat we zo toch een beetje met je mee kunnen beleven!! Veel liefs, je oudertjes
  16. Emma:
    7 maart 2015
    Lieve Emmy,
    Wat een ontzettend leuk idee om zo je belevenissen bij te houden, zo reizen we een beetje met je mee! We zijn benieuwd naar jullie verhalen! X