In Frankfurt!

7 maart 2015 - Frankfurt - Flughafen, Duitsland

Luchthaven FrankfurtOm 17:00 arriveerden we op Schiphol. Toch wel een beetje met een knoop mijn maag, want veertien dagen naar de andere kant van de wereld en dat zonder je gezinsleden...Uitgezwaaid door manlief, Mirjam en de familie Sprietsma (leuk dat jullie er waren, dank jullie wel!) vertrokken we richting de douane. Alles verliep voorspoedig en na het eten van een broodje vertrokken we richting de gate. De vlucht duurde maar drie kwartier, maar zal nooit mijn hobby worden. Dat opstijgen, vliegen door onweer en turbulentie...hopelijk verloopt de volgende vlucht heerlijk rustig. Van mij mag het! En nu     Is het wachten op de volgende vlucht. Nog steeds een beetje de bibberts in de benen, maar het is voor een goed doel! Hopelijk het volgende berichtje uit Johannesburg of Swaziland!

1. Jolanda:
    7 maart 2015
    Wat een onrustige start maar het kan alleen maar beter worden! Veel succes met het vervolg van jullie reis.
  2. Jan:
    7 maart 2015
    Lieve schat, ik ben erg trots op je. Dat bloggen gaat je goed af!! Waarschijnlijk kwam de turbulentie door het onweer. Dat is straks vast weer voorbij, evenals de turbulentie. Heel veel sterkte met het laatste en langste deel van de reis!
  3. Els:
    8 maart 2015
    Ha lieverd,
    Vliegen blijft toch een wonderlijk iets: alleen al dat zo'n enorm gevaarte zo maar de lucht in kan. En daarna dan het wonder van de wolken van de bovenkant bekijken. Ik hoop dat je - ondanks de bibbers - toch van de reis hebt kunnen genieten.
    Ik verheug me al op de rest van je verhalen en reis in gedachten met je mee!